nazol bende düşünüyorum işte kafayı yedim orasımı burasımı diye tekli odalar varmış beylikdüzünd ama enfeksiyon için falan eşim kalıcak yanımda tek oda olması lazım devlete gidicm doktorum polikinlikteymiş yarın normal yerinde olursa odaları falan sorucam. Mimar sinan devlette donanmı hastane gitmedim ama özellerden farkı yok. Bi kaç paçoz çıkıyor devlette sırf o yizden gidesim gelmiyor ama özeldede para veriyosun ya ilgi ondan diyosun yapmacık geliyor falan doğum yapan birilerini bulamadım bende bulsam 😅