Kızlar normalde planlı sezeryandi benimki pazartesi günü olucakti fakat bugün su gelmesi şüphesiyle hastaneye geldim yanlış alarm akintiymis ama aynı su gibi baya yoğun bı şekilde geldi korktum doktorumda gel dedi baktı su değil akıntı dedi ama yatış verdi yarın sabah Allah nasip ederse oğlumu kucağıma alıcam inşallah 🤲🤲🤲🤲 dualarınıza beni ve oglumuda katarsanız sevinirim benim adım melek oğlumun adı Miraç asaf olcak Allah’ın izniyle inşallah 🤲🤲🤗❤️🥰😘🌸