T_tor lierac kullanıyorum ama bazen ne yaparsanız yapın genetik ve vücudunuz yatkınsa en iyisini alsanız bile çatlıyor. Nerdeyse 30. Haftama kadar tek bir çatlak bile yoktu ama zaten vücudum çok kuru ve egzamaya çok yatkın olduğu için birden catlamaya başladım ne yaparsam yapiyim. Ama göğüslerim hiç çatlamadi lierac sayesinde diye düşünüyorum.