Rumeysa6115 Kızlar 15 haftalık hamileyim. Yattığım zaman karnımda seğirme hareketleri oluyor gözle görülür sekılde doktoruma söyledim lakin çok erken olduğunu bu haftalarda hissedilmeyeceğini söyledi. Sizce nedir bu fikri olan var mı ?
fatmaa37demi5 Rumeysa6115 hıçkırık olabilir. Ama ben tam olarak ne zaman disardan görünür halde olduğunu hatırlamıyorum.
Gmzbiri Rumeysa6115 damar seyirmesidir canım artık karnına dikkat ettiğin için fark etmişsindir. Hareket bile olsa o haftalarda dışarıdan görünmez. Hıçkırık vs genelde 30lu haftalardan sonra net hissediliyo. Bebeğimin ilk hareketini 17+4 te pıt pıt şeklinde hissetmiştim sen de yakında hissedersin🤗
Rumeysa6115 fatmaa37demi5 valla bilemiyorum kafama takılıyor biraz işte 🥰 ilk gebelik olunca bide malum
Morkelebek26 Gmzbiri ben 16+3te hissetmiştim 19.20. Haftamda felan dışardan belli olmaya başlamıştı 😊
Rumeysa6115 Gmzbiri yok hani belki hareketlerini hissetmeyebilirim erken bişey demiyorum ama bu ne o zaman onu çözemedim 😄 galiba net hissettiğimde anlayacağım o duyguyu 🥰
Morkelebek26 Rumeysa6115 evet ama herkes aynı zamanda hissedemeyebiliyor benim hamileliğim yatarak geçtiği için erken hissettim 😊😊