Selam kızlar 25 haftalık hamileyim bebek hep kasiklarimda oynuyor oda hep çok az yani ilerleyen süreçte daha çok oynar mı bilmiyorum ama doktor suanlik normal olduğunu söyledi benimle aynı haftada olanlar ve hareketlerini az hissedenler varmı erkek bebegi bekliyorum bu arada erkek pek oynamazmis sanirim