Ebrumurat123 denizmanzarasi sakin düşüncelerini olmadı diye odaklama benimde inanılmaz kasik agrim vardı göğüslerim sisti yüzüm sivilcelendi adet günüme 3 gün kala hep aynı belirtilerde adet olurdum ama hayırlısı dedim bıraktım rabbime pozitif sonuç aldım çokça dua et ve evde test yapma
denizmanzarasi Ebrumurat123 ay çok sevindim Allah razı olsun çok teşekkür ederim yazdıklarınız için için rahatladı 🤲🏻🌸🌸
Hfghn Arkadaşlar bugün ağrım artınca hastaneye gittik sonucum 5.98 nasıl Hemşire daha çok minik dedi ama inşallah artar değerim dua edin ne olur
Mahinur_2 Hfghn benim çok yavaş artmıştı birden hızlanmaya başladı hatta olmayabilir dış gebelik vs vs olabilir demişti doktorum ama çok şükür iki günde bir test verdim çok yavaştı ama arttı artar inşaallah stres yapma
Mahinur_2 denizmanzarasi ya şöyle ben 5. Gün transferi oldum yaklaşık bir hafta geçmeden başladım yani çıkmıyor sabret inşaallah gününde yap germekten o gğn yaklaşınca belirmişti hatta fazla aldığım gebelik testleri kaldı elimde 😍
Melisyusuf Bende de 15 ağustosta transfer yapıldı 2 3 gün geçtikten sonra baya bel ağrım olmuştu o zman 10 gün geçti güzel haberi aldık salı günü de kontrole gidecez kalp atışını duymaya
arirangg denizmanzarasi Canım hamilelik belirtisi regly ağrısı gibi oluyor. Ben hamileyken her an regly olacakmışım gibi ağrıyordu
Aksakal1907 @denizmanzarasi kimisi transferden sonra çok ağrı çeker kimisinde ise hiç belirti olmaz o yüzden kendinizi strese sokmayın ve rahat olmaya çalışın yatın dinlenin biraz evin içinde yürüyün ben şuan 29 haftalığım inşallah mutlu haberlerinizi alırız 🤲
denizmanzarasi Aksakal1907 3 gün hep dinlendim ara ara yürüdüm bugün biraz dışarı çıktım ama yormadan kendimi yarın iğneye gidicem bakalım stres yapmamaya çalışıyorum inş güzel olur sonuç 🌸
mirage333 denizmanzarasi transferden sonra kullanılan ilaclar zaten regl olmanızı engelliyor. Oyuzden o regl agrisi degildir. Ilacların etkiside agri yapabiliyor.