Eveet gelelim simdi benim hikayeme ..
günlerden Pazartesi sancilarim artmaya baslamis her 15 dakikada bir geliyordu icimden dedim tamam bugün gelecek oglum .. o gün merdiven inip ciktim sicak suya girdim ciktim evde esneme hareketleri felan derken sancilar 10 dakikaya düstü ama henüz dayaniyordum cok siddetli degildi taki gece 1 de siddetli bir sanciya uyanana dek dakka tuttum hala 10 dakikada bir geliyordu ama siddeti artmisti esimi uyandirdim evde bir oglum daha var 2 yasinda ona bakmasi icin dus aldim annemi cagirdim hastaneye gittik nst de sancilar 50 gösteriyordu acilmam 3-4 cm di ister eve git ister burda sancini cek dediler ben eve gitmeyi tercih ettim belki uyurum enerji toplarim düsüncesiyle 🙄nerdee
Eve geldim yarim saat sonra sancilar dayanilmaz hal aldi süre ttuttum 5 dk ya düstü 2 saat dayanabildim acilmam cok olsun öyle gidicem dedim kendi kendime saat 3 bucuk gibi yola ciktik tekrar nst de sancilar 90 a ulasmis acikligim 5-6 cm hoop ordan dogru dogumhaneye saat sabah 5 ben hala sanci cekiyorum acilmam cabuk ilerliyor ama malesef oglum bitürlü kanala inmiyor zaten karnim dimdikti hic inmemisti korktugum basima gelmisti yani neyse uzun lafin kisasi 13:00 a kadar sanci cektim bi ara sancilarim yetmedi artik yorulmustum suni sanci verildi korkulu rüyam 😒 sancilar 140 tavan yapti 2. gebeligim olmasina ramen uzun sürdü yani sanci serüvenim ama korkmayin acilma gercekten 2. gebelikte kolay oluyormus oglum kanala inmis olsaydi heralde 1-2 saate dogurrdum . Saat 13:00 da artik don asamalara geldik 3 ikinmamda oglumz kucagima aldim 13:03 Kuzey Arelim dünyaya gözlerini acti ve kollarimdaydi o an herseyi unuttum ne aci ne sizi ☺️ 2 tane dikisim var onuda dikerken hic hissetmedim :)) yani dikisden hic korkmayin . Simdi yanimda uyuyor cok uslu teyzeleri masallah 🧿💙