Bbhbhj bende 35+3 deyim benimde aynı ama.normal doğum sancısı değil korkmayın bn ikinci hamileligim ilki normal doğurdum bu sancılar yalancı sancı bebeğin yeri daraldı için hareketleri canımızı yakabiliyor ve çok hareketli de olabiliyolar benimde çok hareketli tekmeleri çok sert ve canımı yakıyor suanlik herşey normal