Cananyildiz Kızlar 36. Haftamdayım. Nstde 3 tane sancı çıktı açılmaya bakıldı açılma yok 1 cm dedi Dogumu hangi hastanede yapacaksın oraya git dedi bu durumda napılır merak ettim yaşayan var mı
Nurerdogann Cananyildiz canım 1 cm açılma demek zaten açılman yoksa neye 1 cm demiş , 1 cm dediyse açılma var , birde nasıl sancı çıktı kuzum sancılarını sen hissediyor musun kasıkta belde yada genitalde neye göre çıkmış
Cananyildiz Eliiiiif canım benim 28. Haftadan beri 1 cm zaten bide suan doğum belirtisi değil ya 1 cm normal diyolar zaten ondan dolayi oyle dedi demekki ama doğum yapacağın hastaneye git yarin dedi bilmiyorum naparlar
Cananyildiz Nurerdogann belde hissetmiyorum canım kasık ve genital bölge de hissediyorum. 3 tane çıkmış dedi ben ekrana baktığımda bi ara 62 yazıyordu en yükseği oydu galiba. Resminj cekeyim dedim zaten gidince cekecekler dedi kağıdı da vermediler bana. Benim 28. Haftadan beri 1 cm açılma canm bide fazla değil ya ondan mi oyle dedi bilmiyorum ama dedi ki açılma artabilir bu yüzden gitmen lazm dedi