varbihayalimiz59 Ben birkaç gün önce süt maydonoz Kürü yaptım çocuğum olmuyor diye birkaç gün önce eşim göğüsümden süt geldiğini söyledi dün akşam göüğüsümü sıkıp baktım gerçek çok hafif böyle nokta kadar süt geliyor daha önce başına gelen bi fikri olan varmı
christmasvibes varbihayalimiz59 merhaba prolaktin hormonunuza baktirdiniz mi, süt hormonu. Eger prolaktin yuksekse hamile kalmaya engel oluyo diye biliyorum sebebi bu olabilir
Bktcmrdi varbihayalimiz59 evet Prolaktin engel prolaktin hormonu süt salgılayan bi hormon gebelikten önce yükseldiğinde gebe kalma şansın azalıyo ama tabi belirtin olması lazım mesela adet düzensizliği göğsünden süt gelmesi bence de bi baktırmalısınız bu hormon yüksekliği beyni de etkiliyor çünkü
Fatma0090 varbihayalimiz59 adetin 3 günü kadın doğuma gidip hormonlar baktırın hormonunuzun biri yüksektir o yuzden geliyordur ve hormon yüksekliği de tedavi edilmezse gebelik için sorun oluyor kuzum bi muayne ol sen
varbihayalimiz59 Bktcmrdi adet düzensizliğim yok normal zamanında oluyorum ovulasyon testide yapıyorum her ay ondada bi sorun yok
Minikmucizelere Bktcmrdi belirti olmadanda yüksek olabiliyo bende sutte gelmiyodu adet duzenliydi ama biraz yuksekmis beninde
Lina2222 Eğer hamile kalmak istiyorsanız mutlaka doktora gidin durumu izah edip prolaktin(süt hormonunuza) baktırın. Hormonun yüksek olması gebeliği engelliyor. Dostinex diye bir ilaca başlatırlar. Biraz bulantı yapar ama kullanın.
menessare Prolaktin hormonu maalesef gebe kalmaya engel . Adetin 3. Yad 4. Günü gidin hemen hormon testi yapıyorlar
varbihayalimiz59 Doktorada gittik vajinal ultrason ile baktı sadece basit bi kist var önemli değil gebe kalmanı engelliycek bi durum değil dedi bende sorun olmadığını öğrenince eşimde gitti ondadq bi sorun çıkmadı ama dün de durum öyle olunca tedirgin kaldım
Bktcmrdi varbihayalimiz59 benimde prolaktinim yüksekti ilk baktırdığımda 31 çıkmıştı 2. Sinde 50 ama benim şikayetim sadece göğüs hassasiyetimde ona rağmen şuan 5 haftalık hamileyim bana yüksek olduğu için tutmaz demişlerdi
Bktcmrdi Minikmucizelere hayır doktorum adetin 2. Gününü bekle dedi benim göğüs hassasiyetim çoktu asla dokunamıyodum yan bile yatamıyodum ama doktora gitmeden adetime de 4-5 gün kala hamile olduğumu öğrendim
varbihayalimiz59 Fatma0090 doktorumu aradım bugün sabah aç gel bi bakalım dedi yarın yada pazartesi gidicem bakalım inş bi sıkıntı olmaz
Fatma0090 varbihayalimiz59 inşallah canım hakkında hayırlısı olsun inşallah korkma ilaclada hallolur eger hormonsal sa
varbihayalimiz59 Bugün hastaneye gittim doktorum önce eli muayene etti sonra prolaktin baktı kan sonucum 21.68 çıktı doktorum bi sorun yok gayet normal dedi eğer istersen rahim filmi çekelim dedi ama bence 1 yıl dolsun öyle bakalım dedi sizce çektiriyim mi