Merhaba kızlar 32. Haftadayım günde belki 20 defa tuvalete gidiyorum. Çok su da içmiyorum en fazla 1.5 lt falan içiyorum. Gece belki 4-5 defa uyanıyorum. Daha önce idrar yolu enfeksiyonu vardı ilaç kullandım bi kaç gün önce test verdim doktor sonuçlar temiz dedi. Bu durumu yaşayıp da çözüm bulanınız var mı gerçekten beni çok yoruyor bu yüzden dışarı çıkmak istemiyorum. Bu arada tuvalete gidince de çok az geliyor yani hissettiğimle gelen idrar arasında uçurum var.