niayk sosyal sigortası olmayanlara devler hamilelik boyunca destek veriyor. onlarda bizim gibi. muayene başına 6 tl ödüyorlar... çocuk içinde 18 yaşına kadar devlet bünyesinde sigortalı oluyor.
yani öyle tamamen ücretsiz diye bir durum yok...
özel hastaneler için bile devlet senden 6 tl istiyor. özel hastanede 60 tl kendine alıyor... durum bu...