minikoglummm her gün aynı olmuyor hareketleri,mesela siz o gün hareketliyseniz ve yorulduysanız o da yoruluyor siz dinlenmişseniz o daha hareketli oluyor,herkesin aynı değildir tabi ki hem kıyaslamamak lazım,aslında bebeğinizin düzenini en iyi siz bilirsiniz,sizin haftanızda benim de aynı oluyordu,zaman zaman hareketleri çok az hissedip paniğe kapılıyordum ama 30.haftadan sonra düzene girdi diyebilirim ama şimdi bile her gün aynı olmuyor,endişeniz varsa acile gidin hemen bakarlar siz de rahatlamış olursunuz çünkü kötü bir şey olmadığını düşünüyorum.