minikkurabiyelerinannesi Ne olursunuz bebeğime ve bana dua edin yatışım yapılıyor doğuma alınacağım 🤲🏻 İlk bebeğimi 36 haftalıkken kaybettim aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum 😌🤲🏻 Dua edin Allah rızası İçin
fatmaa37demi5 minikkurabiyelerinannesi Allahim inşallah hayırlısı ile doğmasını nasip etsin sağlıkla gelsin ❤🧿
Ebruliya minikkurabiyelerinannesi rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Neden erken doğuma alınıyosunuz
Annesininportakali53 minikkurabiyelerinannesi korkunu anlıyorum ama korkma canım Rabbım yar ve yardımcınız olsun sağlıkla al kucağına merak etme yaşam sınırını geçmiş biraz kuvezde kalır sadece dualarım seninle
Cnscnscns Allah yardımcınız olsun. Cok insanın bebeği yaşıyor sadece biraz kuvozde kalıyorlar merak etmeyin hersey güzel olacak. Minik biraz aceleci sadece
minikkurabiyelerinannesi Cnscnscns inşallah sağlıkla kavuşuruz bebeğimle evimize döneriz 🤲🏻 Ciğer geliştirici vurdular taburcu ettiler sabah bidaha geleceğiz
minikkurabiyelerinannesi Ebruliya bebeğe kordondan giden kan akımında yavaşlama var bunun gibi bir çok sebep
Papatya_2 Rabbim bebegini sana bagislasin insallah kucagina alıp bebisini saglikli bir sekilde evine gelirsin
minikkurabiyelerinannesi M_A yok bebeğe kordondan ahiden kan akışı yavaşlamış henüz doğuma alınmadım sabah perinotologlar görecek ciğer geliştirici falan vurdular
353877 minikkurabiyelerinannesi rabbim bebeğine şafi ismiyle şifa versin canım. İnş hiçbir şey olmzda bebeğine sağ sağlim kavuşursun dualarm seninle🙏
Kaganimm minikkurabiyelerinannesi Ayy canım ya üzme kendini biliyorum neler hissettiğini… Coraspin ya da oksapar iğne başlatmadilar mı acil olarak Ciğer geliştirici yapmaları iyi olmuş Bir de kan akımı yavaşlaması nasıl anı oldu ki benim 5 haftada ilerlemişti İnşallah düzelir sağlıkla kucağına alırsın evladını