ZeynepSare Merhaba anne adayları ve anneler aranıza yeni katılıyorum 🙂30+1 haftadayım aranızda gebelik kolestazı şeker yada enfeksiyon geçirip sağlıkla doğum yapan var mı acaba erken doğum riskim olduğu için yatıyorum 🙁
ZeynepSare [bilinmeyen] evet ben de diyet yapıyorum o kadar iştahtan sonra başlarda çok zorladı tam alıştım derken karaciğer enzimlerde yükselme oldu enfeksiyon da olunca erken doğumu tetikliyomuş inşaAllah hayırlısıyla atlatırız
ZeynepSare [bilinmeyen] Amin inşaAllah canım evet başlarda zor oluyor yasak olduğu için daha çok canın istiyor inşaAllah ben de 36-37leri görürüm küveze alınsın istemiyorum Allah hepimize şifa versin
Dimplesgirll Kızlar benim de karaciğer enzimlerim sürekli yükseldi ve daha yeni hamileydim folik asiti bırakınca düştü