Mucizesinsen 30+4 bebek hareketlerini 1 gece hissetmediğim için gittim nst de sancim çok şiddetli çıktı ben hissetmiyordum ama yoğun bakıma alındım ciğer geliştirici yapıldı fitil verildi gece biraz iyiydim ama sabaha karşı bende çok şiddetli sancı başladı her 10 dk bir ilaç verildi öğlene doğru sancilarim kesildi normal odaya alındım 3 gün boyunca ilaç tedavisi ve 2. Doz ciğer geliştirici yapıldı sonrasında çıktım suan 33 haftaligiz umarım vaktinde gelirler bende korkuyorum doğum olacak bebegim kuvezde kalacak diye😔😔 bol bol su içmemi önerdiler bana bu arada