Samta Yumurtlama günümden 5 gün geçti. Bugün çok akıntım mevcut ve de alt karnımda ağrılar var adet olacakmışım gibi. Sizce belirti olabilir mi
Eldgrn Samta çok erken belirtti için zaten şuanda belirti arama çok erken onlar için tuttuysa yine bu en az 7 güne çıkar
Ruzgarperisi Adetin 13.ve 16.gununde korunmasiz ilişki oldu.hamile kalma yüksek ihtimal dimi. Hemen banyoya koştum gerci. Bebeğim daha küçük ya.
Nerican Ruzgarperisi ilk hamilelikten sonra ikincisi hemen tutar diyorlar hayırlısı neyse o olsun inşAllah
Ruzgarperisi Nerican eşim istiyor bebek.ama hem bebeğim daha 8 aylık değil bile.hem beni çok yordu yiprtatti bebeğim . Kəndimi çok yorğun hiss ediyorum .daha toparlayamadim kəndimi. Yeni bir bebek belki bir kaç ay sonra isterdim.