ygmrege canım hiç korkma suni sancı aldım açılmam çok güzel ilerledi ki hiç açılmam yoktu sadece 1 cm’di bebeğim inat edip gelmemezlik yapmasaydı çok rahat çok güzel bir doğum olacaktı ama benim erkek kanala 34. Haftada girdiği halde 40. Haftada sancıyla dahi çıkmayınca 7.5 cm açılmayla acil sezaryene alındım 🥹 suni sancıdan korkma canım benim suni sancı üstüne kendi sancımda gelmişti birde ona rağmen dayanılmayacak bir sancım yoktu yani adet sancısını da en dipte yaşayan bir insanım ondan da çok koymadı sanırım