Hiç korkmayın. Bende mama verdim 18 di total biluribin değeri. Işıkta 24 saat hastanede yattı. Öncesi ve sonrasında kan tahlilleri yapıldı. Sonra hiç bir sıkıntı yaşamadık. Ben çok korktum o yüzden size korkmayın diyorum. Hastanede yatınca siz de yanında oluyorsunuz ben çok ağladım nasıl bırakıp gidicem eve diye ama bırakmadım. Yanındaydım bol bol emzirdim ve mama verdim iyileşti. Şimdi 8 buçuk yaşında