Daha dün bununla ilgili ikinci idrar tahlili verdim. İlkinde az miktarda çıktı. İkincisi negatif çıktı. Her gebede çok az miktarda da olsa protein kaçağı olabiliyor. Bunun ne dozda olduğuna bağlı. Tek başına protein kaçağı anlam ifade etmiyor buna bir kaç hastalığında eklenmesi lazım. Tansiyon ödem gibi. Fakat dikkat edilmezse, protein kaçağına tansiyon ödem eklenirse sonucu preeklampsi yani gebelik zehirlenmesi olur. Bununda tek çaresi doğumdur. O yüzden erken doğumlar gerçekleşebiliyor. İki gün boyunca tansiyon takibi yaptım. İyi çıktı. Tuzu kes bol su tüket çok kilo almamaya çalış sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏼