Akbltbsra merhabalar 🙇♀️ post kilitlenmiş size cevap yazamadım öncelikle cevaplarınızda herhangi bir art niyet sezmedim gayet aklı başında bir insanın verebileceği cevaplardı burda haklı haksız aramıyorum aslında herkes kendince haklı. İlk olarak fotoğrafları bir başkasından izin kullanıp almış olsanız bile zaten fotoğrafları alacağınız kişiden izin aldığınız emek hırsızlığı yapmadığınız için bu hiçbir sorun teşkil etmez ki siz böyle birşey olmadığını söylüyorsunuz 🙇♀️ 2. Birşey birkez daha ön yargılı olmamak gerekmiş insanlara karşı bunu anladım bayan o şekilde yazdığında inanın çok sinirlendim çünkü bu devirde insan kime güveneceğini bilemiyor ve o kadar çok dolandırıcı sayfası mevcut ki daha geçenlerde bir bayanın başına gelmişti hal böyle olunca bizde ikileme düşüyoruz ve güven problemi oluyor kısacası kurunun yanında yaş da yanıyor 😒 ben sizi dinlemeden o tarz bir ithamda bulunduğum için kendi adıma insan olarak özür dilerim 🙇♀️ sizi tanımam etmem dediğiniz gibi amacım burda sizi, yada hiç kimseleri kırmak yada üzmek değil herkes ailesine yardımcı olmak ister olabilirde bu çok doğal herkes birşeyler de kendincede haklı burda bulunma amacımız bebeklerimiz için hamilelik takibimiz için ayrıca birde anne karnındaki bebekler hakkında söylemiş olduklarınızada katılıyorum çünkü merhameti vicdanı olan bir insan zaten böyle birşey yapmaz yapanlarada karşıyım insanlar kötü olabilir ama karnımızdaki bir canlıyada beddua etmek akıl işi değil yine söylüyorum dünyada böyle insanlar varsa Allah onlara merhamet vicdan, versin 🙇♀️ Sizin yazdıklarınızı okuduktan, sonra kendimi vicdanen kötü hissettim yargısız infaz yaptığım için ve size cevap verme gereği duydum varsa eğer kırıldığınız üzüldüğünüz bir nokta, şahsım adına hakkınızı helal edin lütfen 🙇♀️ umarım maddi sıkıntılarınızı en hayırlı bir şekilde çözersiniz Rabbim bebeğinizi sağlıkla hayırla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah işinizdede hayırlı başarılar 🙇♀️ Sevgiyle kalın.. 🙇♀️🙇♀️🌼🌼🌼