30+2 haftalık hamileyim gündüz normal olan tansiyonum gece tam uykuya dalmak üzereyken 14.9 oluyor acile gittim idrarda proteine bakıldı bi sıkıntı çıkmadı son 3,4 gündür de baş ağrısı var ve gözlerimin önünde uçuşan cisimler görüyorum ama bu belirtiler hep gebelik zehirlenmesi belirtileri nedir diye araştırmaya başladıktan sonra ortaya çıktı gebelik öncesinde panik atak ve anksiyete için ilaç kullanuyodum bırakmak zorunda kaldım son 2 haftam zehir oldu bana kendimi sürekli kontrol ediyorum ödem oluştu mu idrarım köpürüyo mu günde 20 seferden fazla tansiyon ölçüyorum