Kızlar hamileyim ve bu yaşıma kadar hep kendim aldım. Ama karnım büyüyünce ne yaparım bilmiyorum. Oldum olası kuaförleri sevmiyorum. Olmayan yerlere bile ağda yayıp kıl çıkmasını sağlıyorlar. Bu süreçte kuaföre gitmeden nasıl halletmeliyim gitmeyen var mı benim gibi. ??