Ozenm benimki hastane tipi kendi çalıştığım hastanedekini aldım ben eve bir kaç aylığına. Benim sütüm hemen geldi ve şişti göğüslerim emme sonraları veya göğsüm rahatsız olduğunda şiştiğinde sağıyorum göğsümü boşaltıyorum dolaba koyuyorum. Dışarı çıktığımda emziremezsem vs diye sütü yanıma alıyorum dışarıda falan biberonla besliyorum.