Buseufuk1531 Kızlar nohutumu bıraz ıslattım dünden buyana bıraz şişti ama hala sert buzluktan da etimi çıkardım nasıl yapacam suan da soğanlarım pişiyor nohutu ekledıkten sonra buzlu etlerımı ıcıne atıp bır ıkı saat pişirsem olur muuu acil
Dlkzz Buseufuk1531 canım sert olur zaten nohuta bakma sen etini çıkardıysan eriyince doğra istedigin gibi soğanla kavur once suyunu salacak etler sonra çekecek biraz daha su ekleyeceksin onu da çekince salçayla kavur sonrasında kaynattığın suyu göz kararı ilave et ve nohutlarını ekle düdüklünün kapağını kapat kaynayınca tislamaya başlayacak tepesindeki düdüğü indirip altını kısın ben 1 saat pişiriyorum nohutun cinsine göre değişiyor afiyet olsun 😋 et erimeden nasıl olur pişer mi bilemedim.
34Cansu Buseufuk1531 aklında bulunsun eti önce kaynat yumuşat sonra yemeklerine kullan lokum gibi oluyor atıyorum nohutu ayrı tencerede pişirirken etinide koy pişmeye en son birleştir
Buseufuk1531 Erva1234 nohutlarımı dünden buyana ıslatmama rağmen neden az şişmiş olabilir acaba hala sert anlamadım gitti
Asyabuse Etlerin pişik değilse tuz atma en son at yoksa etler sertleşir canım, onun haricinde bende öyle yapıyorum
34Cansu Buseufuk1531 kayınvalidemin taktiğidir bu etli yemek yaptığımda hep sert olurdu şimdi böyle kaynatıp yapıyorum lokum oluyor