M_A Bebikkcik Allah askına başka ısım mı kalmadi turkıyede herkes arya lina Mina asel koyuyor normal ısımlerın türü gıdıcek gıbı başka ısımmı kalmadı
Anna-aslan [silindi] kararsızım bende hala Defne hoşuma gidiyor ama netlestiremedim daha bekleyeyim bende buralarda
berceste5155 [silindi] biz aybüke koyacağız kökeni türkçe asıl yazılışı ayböke gücünü aydan alan yiğit gibi manası var bazı yerlerde de ay yüzlü aya benzeyen diye geçiyor