Mukmom Öncelikle rabbim herkesin gönlündekini versin bu bekleyiş çok zormuş gözen ay Dr a gitmiştim folik asit başladık bu ay reglim iki gün gecikti ama test de tek çiZgi görüyorum beklemeliymişim sizce yoksa hiç umutlanmamalı mı
moonlight41 Mukmom aradigim post 🥺bende folik asite basladim reglim 2 gun gecikti testim negatif bekleyim burda
Nur680 Mukmom belirtin var mı öncelikle ama beklemelisin 10 gün diyor doktorlar geç dollenme olabilir çünkü
Aly_1 Mukmom Bekle canım ben folik asitten 1 buçuk ay sonra hamile kaldım şükürler olsun 🥰 ve kafana takma ben olmaz bu ay dedim ama hamile olduğunu öğrendim
Mukmom Nur680 evet hafif belirtilerim var ama negatif gördüğümde canım sıkılıyor burada okuduklarım hep adetden önce silik de olsa çıkıyo diyorlar