Mhrii 16+1 olduk Dün doktorumuz bebeğin ters olduğunu söyledi aranızda böyle olan düzelen var mı. Bundan önceki gebeliğimde bebek tersdi 19 haftalkken kalbi durmuştu.
oykumm_1233 Mhrii bir bilgim yok üstte kalsın , ama doktorunuza söyledınızmı daha once aynı seyi yasadıgınızı
Aselinannesi3 Mhrii Keşke bu postu okumasaydım çok üzüldüm ve çok korkuyorum şu an. 19 haftalık gebeyim bebeğim ters. Allah korusun😖 Inşallah bebeklerimiz normal pozisyonlarına dönerler
Eldgrn Mhrii geçmiş olsun canım bilgim yok üstte kalsın bende 16+1 im doktora gitmeme daha 2 hafta sağlıklıdırlar inşallah
Mhrii Aselinannesi3 doktorun dediği gibidir kiyaslamamak lazım düzelen oldu mu diye merak ettiğim den sordum canım düzelecek inşaAllah bebeklerimiz
Aselinannesi3 Mhrii Her yerde hissediyorum hareketlerini benim kızım da durmuyor yerinde korkutuyor beni😂 İnşallah uslu bebek olurlar👼
Eldgrn Yagmurrr98 yok canım çok uğraşıyorum da banamisin demiyor kızçem işte bir kelebek hissiyatı var arada göbeğimle falan oynuyorum hissedeyim diye de bekliyoruz daha
ecem11 Mhrii ya korktum şimdi ben de 16. haftamdayım ben de pazartesi günü bebeğim ters duruyordu ama dönmez mi ki
Eldgrn Yagmurrr98 ah çabuk hissetsek diyorum kendime 1 ay içinde hissetmem lazım herşeyi erken öğrendim baştan beri içten bunu da erken olur diye bekliyorum 😂😂