gozdemirr bende ikizlere hamileyim normalde mobilya olanlardan tercih edecektim ama hemen hemen herkes çocuk onu çok fazla kullanamıyor hareket etmeye ayaklanmaya başlayınca araçlardan ya çıkıyor ya da üstten düşebiliyır dediler bende o yüzden 2 tane park beşik aldım 5 yaşına kadar kullanılıyor diğerleri sadece görüntü kullanılmıyor dediler