newbar Kızlar 37+5im yeşil alandan randevusuz gitmek oluyor demişlerdi 37den sonra ama acil durumlarda mı geçerli bu yoksa ben normal kontrol için gide bilir miyim ? Çünkü randevu düşüremiyorum çocuğun suyu nasıl felan öğrenmek istiyorum
_edakrsu22 newbar ama keyfine çocuğun suyuna baktirmaya geldim derseniz kovabilirler o yüzden bı bahane bulun 😂
M_A Randevusuz asla almıyorlar ancak acılden kadın doğumdan grııs oda karnm agrıyor vs acillık bırsey var dersenız
newbar _edakrsu22 37den sonra randevusuz gele bilirsiniz dediler diye bilemedim yani bide uzak çam sakura gidip de dönmek istemiyorum sancı felan var desem alttan muayeneye çalışırlar aman ya çocuğun durumunu öğrenmek istiyorum sadece