96Hamisanne evet her şey normal olsada çağırıyor her hafta. Çünkü son haftalarda Allah korusun kordon dolanma, bebeğin suyu, plasenta yaşlanması gibi sorunlar olabiliyor o yüzden önlem amaçlı cagiiriyor. Sancilara bakıyor, bebeğin kalp atış hızına, benim tansiyonuma bakılıyor son haftalarda bunlardan birinde bile sorun olursa doğum oluyor