KubraKaranKaya Selam kızlar 37+6 günlük olarak yarın sabah sezeryan ile doğuruyorum. Tüp bebek ile gebe kaldım . Doğumdan çok korkuyorum. Hastane için en gerekliler nelerdir. Birde sezeryandan sonra neler yapmalıyım tavsiyeleriniz var mı.
aylinpalaa KubraKaranKaya canım doğum sonrası için kayısı hoşafı mutlaka götür. Doktorum nescafe içmemi söyledi anesteziyi vücuttan atabilmek için onun dışında ilk ayağa kalkış zor oluyor ama yürüdükçe açılıyor insan sakın korkma, bebeğini düşün🤲🏻