Dün reflüm olduğuna dair başlık açmıştım bir tane bugün farkettim ki göğüs kafesimdeki ağrıyı kullandığım vitamin ilacı yapıyor çünkü ilacı içmeden önce hiç bir şeyim yok ilacı içince sanki yemek borum parçalanıyor sıkışıyor gibi kullanmamaya karar verdim kullanmayanlar var mı kullanmasak herhangi bir sıkıntı olur mu sizce