Sevvl bende ikiz gebeyim canım malesef herkes konuşuyor en güzeli kulaklarını tıkamak ve bize verilen bu mucizeye şükredip tadını çıkarmak bana da çok söylendi erken doğar , doğsa bile kuvezde kalırlar, yok birisi her zaman geride kalır gelişmez vs vs vs… Yahu bu canı Allah vermedi mi o verdi kim nereden bilebilir kime ne ömür bicildigini. Cahilce ve düşüncesizce edilen laflar. Ben şuna inanıyorum o yavrucakların bu dunyada nasipleri varsa elbet dogacaklar ha zaten nasipleri yoksa da biz ne yaparsak yapalım Allah’ın taktirinin önüne geçemeyiz zaten. Bu nedenle biz elimizden geleni yapalım sağlığımıza yediklerimize hareketlerimize dikkat edelim gerisini Allah’a bırakalım ☺️🙏🌸 23+1 günlük olduk bile biz çok şükür