kızlar normalde tam tersi olur ama ben sezeryan doğumdan daha çok korkuyorum narkoz almaktan korkuyorum yani çok büyük ameliyat geçirmedim küçükken bademcik ameliyatı oldum o günden bugüne fobim oldu resmen geçen sene boş gebelikten kürtaj oldum o zaman tam bayılttılar sankii hiç uyanamayacakmışım gibi hissediyorum aylarca o psikolojiden çıkamıyorum :(