Gmg Herkese merhaba, 30+6 dayız iki gündür karnım gözüme küçülmüş gibi geliyor. Bebeğin hareketleri normal, hissedebiliyorum o yüzden bebekte bi sorun olduğunu düşünmüyorum ama karnım küçülmüş olabilir mi? Bu normal mi?
InsaneGirl Gmg gazın vardır o çıkmıştır basla turlu kuculme olacagını sanmıyorum cock ıcerde ericek hali yok:)
anne96 Gmg bana da tam o haftalarda öyle geldi karnım çok küçülmüş gibi hissettim doktora gittim normaldi her şeyi hareketleri hissediyorsan suyunda azalma filan olmamıştır
Gmg InsaneGirl yani ben de mantıklı bi açıklama bulamadım buraya sorayım belki başına gelen vardır dedim 😅
Gmg Kubrar33 doktor kontrolümüze daha iki hafta var. Bebeğin hareketlerini hissettiğim için gitme ihtiyacı duymadım şimdilik. Suyum da gelmedi. Neden böyle bi şey olur ki 😕
Gmg ozgeyldzz bana da pek mantıklı gelmedi karnımın küçülmüş olması ama iki gündür gözüme küçük geliyor. Aksine tam da büyümesi gereken dönemdeyim