Hulya19s Sancı var denilmesi için 75 i görmesi lazım ya da sancı aralıklarının düZenli olması lazım :)
BusraAltiok maviiiayyy 38 +6 ben hic hissetmiyorum evde beklemedeyim doktor düzen ve sık olursa gel dedi nstnin basinda hiç çıkmadı bu sonu
BusraAltiok Ayseaysa 38 +6 yim evde bekliyorum kendi hissetmiyorum henüz düzenli ve sık olunca gel dedi doktor
Ayseaysa BusraAltiok yeni yeni basliyo o zaman 😊 Allah koylay kurtarsın sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın inşallah 🥰