Tam 19. + 2 haftalığız
Dün tetanoz alışı olmaya gıttım tartıldıgımda ebe kılo aldığımı soyledı 70 kılo ıle hamıle kalmıştım su an 78 kıloyum fazla dedı
Gebelıgım de zararlı bısey asla yemıypruö haftada 1 belkı cıkolata yiyorum ev yemegı yıyorum süt ürünleri hep tüketiyorum
Ama dünden berı öyle kafama takıldı kı aç kalabılsem kalçam 😣