No_name Anonim11 ben sadece limonlu içebiliyorum günde 1 içebilirsin dedi doktorum , aslında sağlıklı olanı sadeye limon sıkıp içmek ama çokta sakınmak istemiyorum
Nskyhn Anonim11 ay bizim boş odada Beypazarı maden suyu stoğumuz var 🤭 her gün 1 tane mutlaka içiyorum. Hafta sonu yine stok yapacağız 🙈
Melihinannesi Olmaz faydalı bile tansiyonunuz yüksekse sodyum miktarlarına bakıp öyle alın benim tansiyonum düşük Beypazarı içiyorum
mertveannesi2211 Anonim11 bende beypazari alıyorum sade icemedigim için meyvelisini de alıyorum çok az bir miktar içine koyup öyle içiyorum yoksa sade icemem bu şekilde olunca içiyorum
Mer93 Anonim11 bi limonun suyunu sıkın ekşi sevmenize göre ayarlayabilirsiniz bi şişe maden suyu üzerine biraz tuz dökün kendi damak zevkinize göre ayarlayın üçünü çok iyi gidiyor
Canpolat Anonim11 Hayatım boyunca sevmeyip sade soda içmeyen ben hamile kaldım kalalı 40.haftaya geldim günde 2 tane beypazarı içiyorum eşim de sevdi benim sayemde çok keyifli oluyor ne tansiyonum ne şekerim hiçbirşey olmadı çok şükür Hatta bebek doğmak bilmiyor aksine 😀