Tekrar idrar verin o zmn ona göre bi. Tedavi uygular. Enfeksiyon tabiki önemli ilerlemesin. Ben 38 haftalık hamileyim gözümle gördüğüm 3 kere taş düşürdüm. Her ay mutlaka enfeksiyon kum döküyorum ama çok şükür bebeğim sağlıklı. Dediğinz sekilde ağrılar hamileliğin doğal süreci ara ara hep yaşadım ama sürekli ve artarak devam ediyorsa sakın ihmal etmeyin.