R1601H Merhaba arkadaşlar serklajlıyım idrar yolumda enfeksiyon çıktı ve üstüne grip oldum grip için ne yapabilirim bol su içiyorum ıhlamur da içiyorum ama günde en fazla 1 bardak diyorlar başka önerebileceğiniz bir tavsiyeniz var mı