Betulfurkan19 Kızlar bugün 30+1 haftalık hamileyim. 2 gün önce hastaneye gittik doktor 1 kilo 250 gram dedi sordum normal mi diye ama normal iyi dedi ama burda bakıyorum bu haftada herkesin 1.400-1500 arası. Kafam karıştı sizce bebeğim olması gerekenden zayıf mi ?
Annesininportakali53 Betulfurkan19 insan buraya bakınca kafası karışıyor canım ben 28 haftanın içinde olanlar 1200-1400 diyenleri çok görüyorum ama herkes bir değil malesef genetikte olabilir bende haftaya 28 haftalik oluyorum bakalım kaç olacak bebiş burayı göz önünde bulundurursan çok strese girersin senin haftalarında olup yavaş ilerleyip son hafta birden kilo alıp 3.5 tan yüksek doğanda var kilosu önde gidip son haftalar kilo almayıp 2.5 doğanda var. Doktorun normal dediyse sorun yok demektir.🥰
suelin Betulfurkan19 sen ona sütünü verdikçe emzirdikce o kendini toparlar benim annem emmemis bile 9 aylık doğmasına rağmen 1500 kilo doğmuş maşallah 3 normal doğum yapmış hamdolsun iyi. Korkmayın iyi bakildikca kilo alır sevgi ile büyütmeniz dileğiyle Allah analı babalı büyütsün inşallah
Sinemkocak Betulfurkan19 bende bugün gittim 31+0 haftalik 1823 gram dedi doktorumuz ama kiloya cok takilmayin asıl bu haftalardan sonra almaya başlıyorlar son haftalar cogu bebek arada ki farki kapatiyormuş korkmayın
umena Yani 800 gr dememiş ki buradakilerden 250 asagı dediğinize göre, doktor sorun yok dediyse yoktur son haftalarda kg alıyorlar zaten kafanıza takmayın bence ❤️🫶
Betulfurkan19 umena insan haliyle karsilastirma yapıyor doktor normal dedi ama ilk gebelik olunca herşey de tedirgin oluyorum ama içimi rahatlattıniz sağolun 🥰
Betulfurkan19 Annesininportakali53 evet hatta birisi 28.haftada 1600 yazmış onu görünce gözüm korktu bebeğim çok mu küçük acaba diye ama yeter ki sağlıklı doğsun önemli olan o 🥰 cevabınız için çok teşekkür ederim
Betulfurkan19 suelin inşallah sağ salim kucağıma alırım / alırız hepimiz 🥰 çok sağolun Allah razı olsun