Kızlar nasıl gidiyor biz 15+2 yiz ilk zamanlar doktor fazla hareket etme demişti ilk 3 ay ama artık ben ev işi yapıyorum azar azar yoksa içim sıkılıyor cam silme hariç ( güvenemiyorum) nolur nolmaz tansiyonum düşer diye ama bugün gördüm işlerimi sizler neler yapıyorsunuz bebeklerimiz umarım iyidir 🫶🏻