Birannecik1301 Allah yardımcınız olsun ben 3 aylık olana kadar facianın dışında birşey içemedim acayip. Şr ağrı ve gaz vardı yemek yitirmedim tüm tatlılardan kokan şeylerden tiksindim 12. Haftada bana ilaç verdi artık dayanamıyorum çünkü suyu bile zor içiyordum lansor kullandım 1 ay şükürler olsun ondan sonra geçti ama o 7 hafta nasıl geçti bir Allah bir ben bilirim üstümdeki atlet ağırlık yapıyordu mideme