Hasretim_2022 Merhaba 🌸37+3 hamileyim dün Aksam 10da suyum ve nişanim geldı hala sancım yok arada adet sancısı hafıf harıc altdan ilac verecekler sancim olmasi icin acaba kac saat sürer acilmam olmasi icin normal doğum icin ilk kizim normal oldu kendı sancımla 🌸