Bugün doktor kontrolüm vardı 35+4 günlüğüz bebeğim 2122 gr çıktı. Doktorum bebeğin zayıf olduğunu 1 hafta sonra tekrar kontrole gitmem gerektiğini kilo almış mı aldıysa ne kadar almış ona bakacağını söyledi. Çok üzüldüm 3 hafta geriden geliyor gösteriyor ultrason kağıdında. Başına gelen var mı var ise nasıl Bi yol izledi yada nasıl sonuçlandı yardımcı olabilir misiniz?