Burcuer Kızlar muhtemelen 4 haftalık hamileyim kanda öğrendim henüz doktora gitmedim ama 3 gündür ayağım çok üşüyor buz gibi sizce normal mi çorapla geziyorum
hemsiree Burcuer ilk haftalarımda ben de öyleydim. kalın çorap giyerdim üstüne panduflarımı giyerdim yine ısınmazdı ayaklarım
Dilek-K0 Burcuer bende canım 11 haftalığım yatak çorabı yaptım ayrı ve yorganla yatıyorum diyebilirim 🤷🏻♀️
Muzlupuding Burcuer ilk haftalarda benimde ayaklarım buz gibiydi ilerleyen dönemlerde ayaklarımın altı çok yandı buz koyuyordum oğlum olcak inşallah bakalım seninki ne olacak sağlıklı olsun da :))
onelastgoodbyy Burcuer kız Allah seni 😄😄 şu gönderini okudum diye ayaklarımda mantar çıktı 😂😂 bu sıcakta ne corabii🙃🙃 neyse hayırlı olsun çok tebrik ederim hamilelikte hormonlardan değişik değişik şeyler oluyor vücutta. İnşallah güzel geçer gebeligin 🙏🏻
Burcuer İlk oğlumda ateş basardı bunda üşüme var birde az önce inceden beş ağrısı hafiften de açık renkli leke gördüm sizce Bi sıkntı var mı bu hamileliğim çok farklı ilkinde leke falan olmadı tedirgin oldum geç döllnme benimki muhtemelen
Burcuer Birde göbek deliğim gerginleşti 4.5. haftada büyüdü şimdiden açıldı, karnım şiş hissediyorum, dış gebelikte karın normalden hızlı büyür mü bilginiz var mı bu da tuhaf geliyor
Burcuer Muzlupuding Allah bağışlasın şimdiden 🙏🏻oğlum var 1 tane kısmet bakalım 2.ne olacak. Oğlumda ayaklarım şişti ve sıcaktan duramazdın son aylarda. İlk zmanlarda böyle hatırlamıyırm üşüdüüğümü bilemedim valla kız mı erkek mi olur 😁
Burcuer onelastgoodbyy inanki buz dolabından çıkmış gibi ısınamıyorum bende anlamadım ilk defa oluyor 😄
onelastgoodbyy Burcuer ilk zamanlar vücut bir afalliyor ne yapacağını şaşırıyor gebelikte, o yüzden doğrudur inanirim 😄😄