30.haftaya kadar bana hep bebeğin önden gidiyor boyu kilosu dediler. Şuan 38 haftadayız bir hafta geriden geliyormuş zayıfmış hiç takmıyorum kafama sağlıklı olsunlar da bir iki hafta önden veya geriden gelmiş önemli değil doğduktan sonra sütümüzle besler ideal kiloya ulaşırız inşallah