Seyma0 inşallah , ben de bir an evvel sağlıkla kucağıma almak istiyorum bebeğimi. Sizin doktorunuz ne diyor? Benimki 41+3e kadar beklicekmiş. Yoksa suni dediğiniz gibi. Kanala girmiş bebek ama ben sancı falan hissetmiyorum . Okadar yürü squat çömel adaçayı hurma ... ama başlamıyor doğum