Merhabalar,
Kedim 5.kattan düştü. Veterinere götürdük. Kirik cikik yok denildi. Hafif bir kanamasi vardi bacaginda. Cok hizli nefes alip veriyodu iki gun hava verdiler yogun bakimda kaldi. O kanayan bacagi topal bi sekilde geldi evde. Tekrar aradim kirik vs. yok doku zedelenmesi vardir dendi. (vardir bana tuhaf geldi zaten) Ama hic bisey yapilmadi. Hatta kedi hareket etmesin bi odaya kapatin dediler. Yaptim ama strese girdi. Cikardim evde geziyor. Bugun dusmenin 5. gunu bacaginin ustune neredeyse basamiyo. Hatta suruyo diyebilirim. Napcagimi sasirdim. Doku zedelenmesinde hic bisey yapilmiyor mu? Bu nasil is?